Linda - I was like.. why are you so obsessed with me?

Ikväll har Jonas & Simone joinat mig här hemma med ännu mer tårta & godsaker. Dom är allt för bra vill jag lova! Senare for vi & skulle träffa Tina & Erik men det blev lite för sent så vi drog till Forum & satt där ett tag istället. Gabban & Linnéa kom & bytte några sista ord med oss innan dom skulle åka tillbaka Umeå för ännu en skolvecka & när klockan närmade sig 22.00 körde jag moppe med Simone halva vägen hem mot Kriberg. Jag kan ju bara meddela att det var inte bara lite lagomt kallt & mörkt som i ett sotararsle! Även om jag hade helljuset på så fick jag koncentrera mig & kika så att ögonen nästan ploppade ut. INTE OK. Jag var mest nervös för att något stort skulle komma ut på vägen mitt ute i ödemarken & försökte att inte titta efter så noga på det & hålla fokus på vägen så gott det gick. Lyckades gjorde jag nog för jag såg då inget som jag inte ville se.. Thank god! Jag hade antagligen dött.

Nu funderar jag på att ta en dusch innan jag kryper isäng & läser i moppekurs boken. Första kursen av fyra imorgon så det gäller att vara intensiv. Dock så tror jag inte att det är så svårt, det brukar mest vara frågor som är ganska realistiska. Hur jag än gör så är jag bättre än colombianerna på att köra & det nöjer jag mig med gott & väl, dom är mer än faror för trafiken trots att dom gått samma kurs? Något måste ju ha gått snett där. Ackack.

godnatt!
puss.


min bror steker för övrigt med stekarglajjorna. P-I-M-P!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sockersöt!

puss på linda, OCH ETT STORT JÄVLA GRATTIS PÅ FÖDELSEDAEN!

2009-09-07 @ 12:35:03
Postat av: Anonym

/gabban

2009-09-07 @ 12:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0