Linda - pongo.

Imorse kom alla in i rummet & sjöng typ 07.50 & jag höll på att dö av trötthet. Fick ännu en present & jag blev näsan sur mitt i det roliga för dom hade tejpat som fan & jag bet typ iprincip loss papperet från kartongen med vadå i? Jo *trumvirvel* ERIK HASSLES SKIVAAAAAA! (signerad för dom som var intresserade, wihihi). Käkade lite smörgåstårta till frulle & tog moppen till skolan. Nu är jag ju faktiskt 15 år & får köra 25km/h lagligt... Hm, inte mycket att hurra för men I break the rules dock. Vidare på skolan fick vi veta att vår nyligen blivna klassföreståndare kanske ska få sparken? Jag menar WHAT, can´t be true!? Tydligen var det någon snubbe från Skellefteå som hade sökt tjänsten & han var utbildad vilket inte hon är så då måste han få förtur eller vad man ska säga. Helt idiotiskt om ni frågar mig.. Kanske inte är säkert men mest troligt så vi ska få veta imorgon hur det ligger till. Ändå lite surt för vår klass har haft tjafsigt med lärare som kickat sig själva, gått i väggen & massa annat skit & så nu ska vi mest troligt få en ny klassföreståndare igen & jag tror han blir den fjärde bara under högstadiet. Men jag blir egentligen inte förvånad, vad händer inte B:arna? Jo allt & lite till.

Jag, Simone & Jonas drog & käkade middag på grillen & det var bara ogjort att Simone skulle missa bussen hem 17.50. Hon haffade den lyckligtvis bara några hundra meter från busstationen & bara tio minuter senare var det dags för mig att gå på moppekusen. Det gick väl ganska bra men efter en timma var jag grymt jävla less & kände hur myrorna började dansa i brallorna. Finns även en gammal gubbe som går samma kurs. Behöver jag säga mer? Kan ju bara tillägga att vi hade nog blivit klara ett långt tag innan om inte han hade minnet som en guldfisk, vilket faktiskt inte är så ovanligt för dess ålder men ändå. När jag var väl var klar mötte jag upp Jonas igen & vi gick en sväng på kiosken sedan på Josses grav & pratade på tills Tina kom & bara någon timma senare började klockan bli hemgång. Jag tog mig min efterlängtade dusch & nu sitter jag här, redo för en förhoppningsvis lång & skön natts sömn. Efter att lite fysikuppgifter som ska vara inlämnade imorgon blir uppklarade vill säga.

Nu måste jag skynda på innan mamma drar ut mig på rummet & klockan blir "kan inte hålla upp ögonen längre" time.

Nattii!
puss.


a day to remember - over my head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0