Linda - yeeeee

Sitter hos Simone nu & lyssnar lite på spotify. Hon packar kläder inför helgen & veckan i Norsjö på prao. Själv ska jag vara på ICA in my hometown, blir säkert bra! :)

Hade orjenteringsdag i Springliden idag vilket ändå gick ganska okej så det blev ett VG. Missade en kontrolljävel som säkert hängde längst upp i en gran eller något för såg den det gjorde jag inte, även om jag var & irrade precis där den skulle varit. Aja, nöjd hur som haver.

Ikväll har vi varit på badet & bubblat, bastat & bara myst. Superhärligt! Hann även med Idol & Lycktan en snabbis. Nu taggar vi bara Lyckselemarknaden imorgon, wiiiiiho. Åker imorgon vid 11.00 någongång & jag hade turen att få med mig Jonkeponken & det är likamed kärlek. Ser framemot att träffa en massa folk så om du inte har planer på att åka dit, GÖRE! Syftar nog mest på Linnéa, Natali & alla andra saknade umeåbor.

Nu ska vi dra oss ut i lilla Kriberg en sväng.

puss.

whatsi madass bjuuusiguy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0