Marie - The last day of summer of 2010!

sitter just nu i mitt rum och funderar på att värma upp lite käk, är lite hungrig i min mage! idag är det det det sista sommarlovsdagen på detta år, helt sjukt :) dagen har jag spenderat med att se One tree hill (ovanligt e nee) men nu när regnet faller ner från himmelen fick jag bara ett sånt dära inte göra någonting sug i min kropp ;) hahah är det ovanligt ee neee ;) imorgon gäller det, första dagen på gymnasiet, åhh känns som det var just jag började 7an och tyckte att det var så stort och jag att jag var så stor också. tiden går fort när man har roligt och jag hoppas att jag kommer att ha lika roligt i dessa 3 år som jag har haft på mina 3 år på högstadiet med min gamla underbara klass. ♥

 




Ja som sakt imorgon börjar gymnasiet men som tur är kommer denna
unberbara coola killen att gå i min klass! ME LOVE så Albert föbered dig
på det värsta för du kommer att vara tvungen att dras med mig i 3 år
till!! tycker faktiskt lite synd om dig ;) hahaha



Ne nu blir det att äta! pusshejjjjjj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0