Marie- Singin' dollar dollar bill yall (dollar, dollar bill yall)

Godkväll! sitter just nu och funderar på hur underbart roligt gårkvällen var, det ända dåliga saken som hände var att jag missade när dom spelade waka waka i discoladan, sorry linda men vi får köra den någon annan kväll JAG LOVAR!!!

som sakt var gårkvällen SUPER, dansade i disco ladan PLUS dansade jag i danslogen ca 4 gånger hahaha kanske inte var den bästa  dansaren men fick höra av en viss att jag kunde, vet inte om det stämde men men jag tackade och fotsatte att dansa haha. Jag fick också träffa underbara människor, både kända ansikten och nya så det var super! FAN att det är ett år (början av nästa år) till nästa talludden, jag blir SNE! men då har man något att längta efter! Tack föresten alla för en underbart roligt kväll! :)

Sitter också nu och tittar på olika hemsidor på kläder och skor, ett ord JAG VILL HA NYA KLÄDER OCH SKOR!!!! vi får se om man kanske beställer något senare i veckan, we see ;) ne nu ska jag gå och borsta mina huggtänder och sen hopp i säng för imorgon är det skola så jag ska sitta på bussen mot arvidsjaur kl 06.45 :/ jaja vad kan man göra men men nattinatt alla taksar all over the world!!


bjuder på en gammal gammal bild av jag och min fader! tog tyvärr inga kort igår och det ångrar jag... men jag kan ju tyvärr inte spola tbx tiden hur mke jag än skulle vilja göra det men om nån skulle bygger en tidsmaskin  då kan den ring mig haha! ;) godnatt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0