Marie- en helt ny värld, en värld jag inte visste fanns = städat rum!!!!

Hej och hå i lingon skogen. kom just hem ifrån min taskvän Linnea, måste bara berätta att ikv hände det någonting som INTE händer ofta om man heter marie stenberg. när vi kom hem ifrån umeå vid 6 tiden och jag står just innanför ingången till mitt rum (som såklart inte var städat) fick jag ett ill och börjar bara städa! Vek ihop alla kläder som låg i en stor hög på stol och la dom fint in i garderoben plus plockade jag upp och rensade alla mina väskor på innehåll och självklart hittade man en krona eller två. Efter det gick jag vidare till duschrummet och började torka och kolla på vad jag hade i min låda där jag har smink, parfym mm sedan rensade jag alla mina örhängen,ringar, halsband och slängde bort trasiga och onödiga delarna. (rengjorde också alla mina sminkborstar, är stolt över mig själv!! ;)

Efter min stor städning (som händer max 2 gånger per år) ringde min lilla task Linnea och frågade om jag ville komma förbi och såklart tackade jag JA! Hemma hos Linnea var också våran lilla nåtti girl Maja plus så var hade Linnea även besök av en nybliven 18 åring Luis :) mke snäll pöjk från Jörn! efter vi hade spårat lite som inte är så ovanligt började vi går ner mot Frendo och då mötte vi en viss Jonas " Jone" Hultdin och Nicke "Nike" Renström som hände med the gang ner till frendo och upp till linnea sen gjorde vi inte så mke, kollade lite på en film som verkar jätte bra men har glömt bort vad den hete men jag återkommer med titel senare men men nu ska jag sluta tråka sönder er för jag känner att mina ögonlock blir bara tyngre och tyngre..... godnatt taskar världen över.


bjuder på några underbart vackra videos, sången är UNDERBAR ;) i love it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0