Marie- Jag kan inte ens gå... utan din luft... i mina lungor...

hello again! det verkar bara var jag av mina små rentaskar som skriver någonting på denna taskblogg. jaja det är ju bra att nån skriver men jag kan ju inte lovar att inläggen är super bra men men jag skriver några rader iaf.

idag var jag på lite bättre shopping humör, brände money men hittade mke på rean så det var ju bra! träffade också några ansikten som man kände igen, träffade min andra (familj) Min mor Signe och min far john. träffade också Mallan inne på monki så det var jätte funnybanny:)
 idag shoppade jag;

* en jeans jacka och ett par shorts på Bik bok
* en klänning, en kofta, 3 par ringar, 2 behåar, 3 set med örhängen från hm
* en tunika, 2 korta t-shirts, tights (med som hål i) på gina tricot.
* ett par tights från rut m.fl
* ett långt halsband från lindex.

ska också beställa några nya höst skor också när jag kommer hem så denna sommarjobbs lön kommer att vara BORTA innan jag hinner säga hej. men som tur är kommer jag snart få min andra sommarjobbs lön snartså det kommer att ordna sig säkert med ekonomin och så har man ju alltid sin far :] you know pappa betalar (ibland) ;). imorgon ber det av hem till malå igen och det ska bli både roligt och inte så roligt, det kommer att suga att lämna mitt lilla gudbarn alf och moster och fredrik men det kommer bli roligt att träffa alla kära vänner som man har back in the big city malå. Många håller ju på att förbereda sig för att flytta så nu vill jag bara ta vara på tiden man har med dessa människor som kommer att flytta ifrån the city men som tur kommer dom flästa hem igen på helgerna. den ända som man inte kommer att se innan höstlovet är Pernilla som drar till nässjö så jag ska se till att jag hinner träffa henne innan hon tar sitt pick och pack på tåget på onsdag påväg mot nya äventyr utanför norrland/västerbotten. tänk inte på måndag men nästa måndag börjar jag på en ny skola på ett nytt ställe med helt nya människor men som tur är går det ganska många malåbor där och så har jag ju min pal Albert med mig i min klass och det kommer att vara TJOCK NICE!!! :)


fy vad en sommar kan gå fort, känns som det var just vi satt i kyrkan och väntade på att rektorn skulle säga glad sommar, när man hade tårar i ögonen för sin underbara klass som man har gått med i 3 år inte längre fanns och att verkligen förstå att nu var det slut. Tiden går fort när man har roligt men sanna vänner kommer man alltid att ha kvar vid sin sida hela livet ut!



ne nu ska jag gå och tvär ´kolla vad mer som händer i denna 3a med kök ;) vi ses soon taskvänner! bye bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0