Marie- I gotta feeling that tonight's gonna be a GOOD night!!

Halloj, sitter just nu i min säng i morgonrock och njuter av att det har blivit helg, ett ord UNDERBART!! Idag blir det att jag och linda ska dra och se när A-laget spelar match mot bastuträsk kl 14.00 så det blir spännande sen blir det att dra och ta ut pengar, köpa nudlar och hårspray sen hem till mig och börja fixa sig inför kvällen.  Planerna för kvällen är att jag Linda, Linnea  och Luis ska dra till talludden :) är super taggad att bara fara dit, träffa folk och DANSA och ta en paus från omvärlden och bara leva i nuet, vi ska åka med bussen som går från malå till sandsele (talludden) kl 20.00 så det kommer att bli (nu tar jag ett citat från snabba cash) TJOCKT NICE!! ;)

denna vecka har annars gott bra, kan inte tro att jag säger det men jag är typ glad att vara tbx i skolan och jobba med alla ämnen, jag oc h tina har ju fått höra nu att vi är ju såååå kreativa ;) hmmm vet ej hur länge det vara men vi får se ;) ne nu ska jag gå och torka håret och sätta på mig lite kläder. skriver kanske ett inlägg senare idag! PÖSSHEJ♥

2 gamla favoriter som man har shakat rumpa till på dom tidigare talludden i sommar! det finns många många fler men orkar inte lägga upp dom för då blir det nog att dator laggar för det är så många :] hoppas man träffar många kända ansikten ikv!!


Kato feat. Jon - Turn The Lights Off


Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0