Marie- one Thing Is Clear, I Wear A Halo

Tiden går fort när man har roligt har jag märkt! jag har upptäckt att det är bara några vec kvar innan vi börjar om skolan och man inte kommer att komma tbx till sin vanliga klass som har gått med i 3 år, många flyttar men många stannar kvar så det är ganksa skönt att veta att det finns folk som man kommer träffa 2 dagar i vec!

Jag har också märkt att jag har blivit beroende av en ska och det är inte att röka, snusa eller äta godis (fast jag äter godis lite för ofta), det jag är beroende av just nu är ONE TREE HILL!! det är seriöst världens bästa pogram jag älskar det. jag fick låna 3 säsongen av Linda och Anna och det var på kvällen i söndags och jag kan säga att jag satt inne hela gårdagen foch såg det! vaknade 8 och sluta se det vid 5 hahaha, vadå beroende! ;) jag ska nu be att jag få låna 4 säsongen! till och med Natali som hade aldrig sett det föränn igår och hon sa att hon skulle nu köpa alla boxar för hon blev förälskad av det! ;).

nu ska jag gå och se om min lill kusin sover än. see yaa! ♥

 


ONE TREE HILL i mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0