Marie- Tornerò, tornerò la mia vita ti darò!

Godmorgon! Sitter nu och gruva mig för att städa.... ska damsuga klart och skura hela lägenheten men min kropp säger att jag inte kommer klara av det för det känns så jobbigt men det är bättre att få det bort gjort! fick också veta idag att jag börjar om skolan den 24 (tisdag) ist för 23 (måndag) och jag blev pritty glad!! en dag kan göra mke (MEN skulle inte förvåna mig om jag har läst fel att vi börjar igentligen på måndag, skulle INTE förvåna mig!)

Igår var jag med Liinnddaaa och vi satt och letade gammla disco låtar som man dansade till på discorna i mellanstadiet och fyfan vilka minnen man fick av alla dessa låtar hahaha och många av dom låtarna är ju än skit bra! me like. efter det skjutsade hon hem mig med sin racermoppe så jag fick äta lite nudlar och sen drog jag till stallet för att träffa Nåtali, Jutteputte and the twins :) såg på när dom red i padoken, fick också rida lite på tippy (världens första kvinnliga hingstponny) :] det var lite busigt men natalis hingstponny tippy älskar mig så mke så det gick super bra! Som hennes moppe benjamin gör, han brukar inte alltid starta när natali ska ha igång honom men jag behövde bara röra vid honom och då startade hingsten! moppar och hästar älskar mig bara ;) efter stallet cyklade jag hem och såg lite film med min kusin och min moster men både jag och simon somnade så jag minns inte hur filmen var :] ojdåå. ne nu ska jag ta tag i mitt liv och städa klart! SEEYAA ♥



Mihai Traistariu - Tornero


Lindagirl med hennes blåa fara!

peppad flicka.com eller hur var det? nån som vill byta med mig så är det bara den call me!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0