Natali - Hey on day

Idag ska jag för det första ha us möte antar att det blir ovanligt seriöst. mm precis.
Sen ska jag hopppa tippy topp snäcka med emelie och lullebert.
Efter mitt all min skönhetssömn i natt så ska jag nu ta och kliva upp och göra lite oboy och macker. de ger göda föda.

Iförrgår spelade vi familjespel med andra ord Jag och ellen piskade ass mot daiana eveline melisa och danielle ! Och igår hängde jag med Linda mary judith frida och fannny och vi satt å ba sååg one tree hilll ska typ köpa boxen blev manisk tror jag. :s

Annars då jo men det känns mycket trevligt livet, Benjamin är fucktttt up i huvve han blåvägra att starta och jag orkar inte lägga ner nåågon mer tid på han nu få han klara sig själv.
Igår tänkte jag nästan dra honom på skroten men då insåg jag ju att jag snart hade lite slut typ.. soppatorsk. men bara lite han borde ju ha startat.
Men det fanns kvar lite så jag hade kunnat ta mej ner på byn för å tanka, men då ska han alltid vara så satans kaxig så han vägra ju starta ändå.
Jag säg ba en sak,  DRA BALLA INNI gRUSÄ benjaMIN !!! JAG GÖR SLUT !!! så nu måste jag CYKLA eller GÅ och de är inte ok, ne för det är dåligt att gå och det är ännu  dåligare att cykla. få damptn. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0