Marie- hej hopp i lingonskogen!

cha cha bloggen, miss me? troligtvis inte men men nu är jag här igen efter ett liten uppbrott men nu är jag back on track och ska skriva så ringrarna ruttna sönder eler hur man nu ska formelera det! befinner mig just nu i släppträsk (släppen) släppswamp in english. hade nu tänk gå ut på och köra lite vattenskoter och bara chrilla sänder på bryggan och förhoppningsvis om dom svarta molen försvinner få lite färg på blekfläsket, skulle inte sitta helt fel ONEJ!

Jag har börjat få ångest att sommaren håller på att ta slut (fast det är några vec kvar) alla kommer att dra någonstands. linda simone drar till ske-å. judith drar till vännäs, pernilla drar till nässjö, emelie till umeå mm och annie marie linnea stananr kvar i malå. tack och lov kommer jag få en awesoom klassmate, ALBERT och tina, fredrik, marcus alice, rebecca mm kommer att gå några dagar i malå som jag kommer att göra för jag drar till Arvisjaur och gå bf! jaja ne nu orkar jag inte skriva mer för vattenskotern ropar mitt namn! seee yaaa bitches <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0