Natali - Ännu ett av mig

hej lillpåjkn å flicken, saknar min judde som är i Düchhkland och jag vill att hon ska komma hem.. Ja iallafall så är jag ensam hemma i tre tappra veckor och jag ska klara mig själv. Jag ska laga min egna mat, tvätta mina egna kläder och städa HELA HUSET och sist men inte minnst så ska jag vattna alla mammas blommor och de är inte bara en. Jag har låssas blommer i mitt rum av en anledning.

Och som osten i grädden så tar dom med sig mitt älskade internet. Ingen blogg inget facebook inget hästnet inget spotttyyy och inte något liv.
jag är bara lite beroende._.

Men de är luunkees jag sitter här med min Sony ericsson k750 som jag misshandlat i två års tid plus att mina syskon haft den som leksaks mobil efter att jag fått min piink one, men nu äre över.

sååå förvänta er inga många inlägg från er tappra springare, trevligt sommarlov. puss o kram från jag mig du vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0