Natali - B - RUDAR

Hej jag heter natali och jag är mobbad ensam och offrad-.-
Jag har inte för tillfället så mycket att göra, mina vänner har åkt iväg bort från mid på PDOL, STOCKHOLM, GÖTET, TILL TJING TJONG LAND och min familiia åkte tydligen till fjällen.


Ne men de är lugnt, jag gilllar att vara ensam och bara sitta och göra inget. Det är vad jag ääälskar mest.
Funderar starkt på att fara ner till pånnihestn och rida en stund o träffa wiikkan. :D
Nu sitter jag och nöter spotify på högsta volym idag spelas Best of 90´s disco ! Så  underbarest.
Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag, har fixat mitt bankkort eftersom att jag somnade på det och ja de blev lite knäckt. 

Woops ja somna visst

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0