Natali - FATTY !

Hey bloggen, kvinnan har ej befunnit (om det är ett ord? ) sig vid en dator. Men nu har jag äntligen mitt liv tillbakas eftersom att min mamma har kommit tillbaks med internetet som jag har saaaknat :]


Jag är så galet trött idag så jag vet inte vart jag riktigt ska ta vägen. Har hunnit med en hel idel idag faktiskt, typ städa hela huse, ridit och gjort mat och säkert gjort nå mer också som var viktigt.
Förövrigt så har jag typ brutit min rygg efter dagens ridtur då trippeeti trodde hon var hingstflickan1245 så ja den är nog 32 grader sne
Men vem gråter för de. inte då jag än så länge.
Nu ska jag fortsätta pumpa mitt älskade spotify och höra med mor min om hon inte vill refilla min mobil, det skulle vara väldigt trevligt <3 pusss på rumpan.


 =

TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0