Natali - finns det LEJONKUNGEN 3? ???? WTF

Ofta det finns lejonkungen 3 utan att jag visste de? ????? Snälla kan någon förklara detta för miig? :O
jag är inte happiiface nu, så jag måste kirra den på någe vis. Någon som kanske vill typ ge mig den när jag fylller år? :]
Öönskar mig alla disneyfilmer på min födelsedag :] gladflikka.




Jag har insett att jag har hittat en ren i malå med bläs den är brun med vitbläs. Måste vara den enda ren på vår jord som ää söt. ♥Jag är in love med renis.
Jag ska ta med mej kameran idag till stallet och kolla om jag kanske kan få en bild på han eller hon. Antar att det är en rentask påjke förmoderliigeeno.

Jag tänkte på en sak idag, vi säärskriv ganska mycke på våran vackra rentask blogg. De gillar vi !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0