Linda - more than a feeling

hemkommen från Vanja. Har färgat och slingat hennes hår och resultatet blev väl faktiskt bättre än väntat! Dock så är hon ju inte klar än. Kände där att jag hade så förbannat ont i nacken, visste fan inte vad jag skulle ta mig till. Kunde inte vrida på skallen eller något utan att det skar i ryggen och uppåt mot nacken. Har i alla fall smörjt in med liniment så nu värmer det gott på det onda. Hoppas det är över innan imorgon men det kommer säkert inte va det för bara för att jag nu har ont så kommer jag att ligga som en nedpucklad krabba med 300 tår och ingen haka inatt.. Aja, vi får märka imorgon. Kanske ska satsa på att sova på tempurkudden?

Nu ska jag lägga mig tillsängs och kika klart på filmen jag började på igår. Georgia Rule hette den nog. Drömma om att det blir solsken imorgon ska jag också för imorgon är det torsdag och då börjar Mvm. Kanske inte påriktigt för mig men!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0