Linnéa- Signar in, pling!

SHTEEK! back on track, woho!
Linnéa Mårtensson är tillbaka, snäppet äldre, långhårigare, klokare(fast virrigare), heligare . AH, känns underbart.

Jesus: Blinda ser, lama går, spetälska blir rena, döva hör, döda uppstår och för fattiga predikas glädjens budskap. Och salig är den som inte kommer på fall för min skull. Lukas 7:22,23   (?)



Mycket har hänt sen sista jag skrev, både bra och dåliga saker. Men ja ä int bitter fö´deh!

Jag har hunnit bo i Umeå ett år,  lärt känna massor med nya fina människor, umgåtts med gamla kära vänner, skaffat pojkvän osvosv. -Prövat på livet ensam i en liten etta i storstan.
Haha, jo det har definitivt varit en upplevelse, och nu såhär i efterhand ångrar jag inte en sekund! 

Nä, det finns så mycket att berätta, fast borde nog sluta skriva nu innan jag kommer i mitt "novell" stadie. Vilket inte är ovanligt..

NU ska jag, bokstavligt talat, springa och HOPPA in i duschen och dränka mig i det ljuvliga vattnet. Ska jävlar  duscha bort alla "synder" men framför allt myggmedlet som jag sköljt över mig för att vi (jag & Ida)  målat fårhuse´i Rentjärn. 
Därefter bär det iväg till brudarna fluff för  :D (som ni säkert redan vet)


PUSS OCH HEJ, PENIS TJEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0