marie- länge sen!

shit vad länge sedann man skrev i denna lilla busiga blogg. man nu ska jag och mina taskvänner vara flitiga att skriva om våran sommar här i MALÅ CITY! just nu sitter jag och väntar på att natali den allsmäktige ska bli klart så vi kan ta våra racermoppar och köra hem till mig och käka lite KÖTTSOPPA! ME LIKE. sen blir väl det att fara till stallet och se var natalis lilla ponny gör och sen får vi se vad som händer i våra länder. ne nu ska jag se vad natali gör för sist jag hörde från henne i toan hade hon skärt sig på benet med en rakhyvel och börjat blöda på ögonbrynet av att hon skulle noppa sina ögonbryn. det kanske är Stockholms blodbad inne på hennes toa vem vet men men nu ska jag rädda henne från blodbadet och sen... köttsoppe time!!!!! GOODBYE♥




INTE Natalis bästa vänner just nu! ;) :]
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0