Natali - först gå he upp å sen ner!

Hej idag drog jag och min kviga till skell-hell-fjortistält. Vi åkte Maries rääser bil, vi ba tjja.

Ne men jag har faktikst shoppat idag tyvärr. Men de blev inte så mycket. och de va ju faktikst rea :]
men nu har jag köpt ett par brillz så jag kan andas i solen. Men då skulle de ju tydligen inte finnas någon sol nå mer..
typ regnskogen malå afendåååhhl!

När jag hittar åt min kamera ska jag överföra bilder från the vååffelparteeey så ni få se hur rentaska laga riktig mat på vårt egna lilla vis :] buusit.
Sen kanske ni kan få se en snutt av jag och marie när vi dansar till "Do you wanna ride my horse" - Malin Baryard.
ja de är lite speciellt så jag vet inte om de är rikigt läge för de just nu (:

Ne nu har jag skrivit en novell go´kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0