Natali - jag vandrar fram och säger hej mitt namn är

Amen tjeen!
Ida ha ju ja rent varä uti sola och ridä. Se rent ut sagt som n pepparkak. åsså gö ja int he ;PppPP


Ne men påritkigt så hare vart 28 grader ute hele långe dagen. De är schhöönt med lite sol även i Malå.
Ja för tillfället så vill jag stycka dom helvettes flugorna och skicka dom till ett annat land..Men en normal människa kan inte leva med mängden av myggbett som man få. :o



Iallafall tillbaks till denna fantastiska trevliga dag. jag har faktiskt badat. här har ni bild bevis med hjälm och allt om jag skulle falla eller nå.
ne nu ska jag städa ihop lite beetfår mina vänninnor kommer hit på lite Kaffe och GI-Våffla. 

Så här kan de bli
    
Jag i krigar mode - hon knuffa i mig..  -  sen fick hon dra mig i land :}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0