Marie- Hey hey what can I say? Day day day da-day day

Hej kära rentaskbloggen, det var ett tag sedan man satt och skrev på denna kära lilla task blogg!! sommaren är här eller snart slut men bättre sent än aldrig! Hoppas nu att någon av de andra taskarna kommer också att börja skriva!

sitter just nu och se repris på hell's kitchen och äter en varm macka som min kära B-friend ha gjort åt mig.... söt pojke! :) Som sakt jag är ju en kvinna så jag kan göra inte bara 2 saker utan 4 saker samtidigt, ÄTA, KOLLA PÅ TV, BLOGGA OCH KOLLA PÅ GLASÖGON. Jag har troligtvis slarvat bort mina (inte duktig tjej) så troligtvis måste jag beställa nya. FUCK! men men vad kan man göra, kommer nog att sätta en gps sändare på de nya paret så jag kan hitta åt dem när jag inte vet vars jag ha lagt dem!!!

Renen i tasken.se
hejdå da taskbloggen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0